Godkväll

Kvällen blev inte så trist endå. För såklart ringer Fia och busar och har för sig..
Hej dettt är minikrogggen vad du hade beställt?
 jag ringggnde men du svarade innnte?
 Du inte beställa jag äta upp de själfv..
Komma 3 sekuuunder
Haha mongo unge ;P Så Fia och Jennie kom och hämtade mig. Vi drog till tempo för fia blev sugen på något & sedan for vi till henne. Där satt vi på balkonget och roa oss ;p Har även börjat planera inför valborg=) Tyvärr de blir inge sundsvall för min del på valborg.. Lina får komma upp istället =) så får vi roa oss här med folket ;) 
Såå nu ska jag kirra lite grejjer ringa Lina och sedan sova förmodar jag =) Ses´ Gonatt


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha :D chips

2008-04-29 @ 13:18:52
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0