helgen..

Denna helg har haft en del i sig=) I fredags blev det Jobbande hela kvällen för mig och Fialia på Amenta så vi 

tjänade några hundringar ;)

På lördagen så åkte jag iväg och kollade på Fialia och Sandra när dem tävlade på ridskolan =) Det blev 2 felfria flickor på tävlingen och rosetter till dem :D Sedan drog jag och Fia.h till henne och softade e stund och mot kvällen blev det fest här hos mig, sommnade inte fören kl 6 satt man kan säga att denna dag vart rätt så mycket sovande;p Tyvärr har jag inte fått bilderna en men dem lägger ja in sen=)  


Har även hoppat på Bosse idag (; var as skoj de bara pirrade i magen ;D De var ju rätt så längesen man skutta över massa hinder sådär.. Har hoppat över bäckar och så men aa inte samma sak tycker jag. Som tur så gick det bra flög inte av iaf ;p Fia fick ju ett gott skratt för dagen också eftersom att jag tydligen hade massa "glädjeskuttsljud" för mig som "woohoow" "tjoohoo" osv ;p haha inte så konstigt då? de va ju kul :D Så man kan säga att dagen blev skoj endå
Nää, ni får hare så bra Gonatt för ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0