Hoppsansa..

Idag har det hoppats för Bosses del, eller aa heter de hoppats?
Aja Idag har jag iaf hjälpt och följt med Fialia när hon hoppade på ridskolan där träffade jag även Sandra och Fanny som också skulle hoppa :D Så det har burits bommar i massor och många kort har tagits ;p Blev fan lite sugen själv ;D

jaru.. snart äre ny vecka igen och jag ska bo hos Sofia  för den stackaren kommer vara alldeles ensam annars:( för hennes pojke är i fjällen eller något sådant? (ett ställe med snöö) är det iaf. Fia du klara dig jag lovar :D heheh, något som jag inte kommer göra imorgon... För då bär det iväg till tandläkaren igen ;s och denna gång ska de sätta fast "gångjärn" i käften på mig ;s ja kommer få panik... men man får försöka tänka positivt. Det kommer bli ett fint resultat =) som alla säger...

Näää nu ska jag ta och fixa massa sedan sova gonatt¨
image61image62image63Kass kvalite vet men...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gånghjärn, hahah,
låter as hemskt ;(

2008-04-07 @ 14:32:31
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0