hejhopp kom inte på nått..

men jag skriver endå :)
 
Imorgon fyller mina föräldrar år.. så det vart en sväng på stan med Sandra och Carro & min bror senare:) Sandra köpte sin parfym som hon ville ha och nått till tro ja ;p va de va e ja itne säker på en skinnnnnjacka eller nått :) Blev också  en lite söt fin och inte så dyr parfym till mig med.. och Födelsedags pressenter till mina föräldrar som jag och min bror köpte.. Jag får hoppas att dem blir nöjda :) Har vell inte så mycket mer att säga än att jag slänger in en Låt snart som jag nyss fick höra :) Rätt bra faktist! Och JO! Nästa vecka gäller de.. Hej GYMMET HÄR KOMMER VI! Biff 1 Biff 2... Sandra och yoooe!

Nice mycke Nice, har köpte en Nice parfym Nice!


















Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0