Var bor du lilla råtta?

Tänk om det gick att go i en sko. Det måste gå.. Fick iallafall damp idag när jag satt och läste en blogg. skotokig blev jag så här har jag suttit och kollat igenom 1000 skor och klänningar ;)
Nice!
Vad bor du lilla råtta?
- I din hatt.
Vad gör du klockan åtta?
-Jagar katt.
Hur många ungar har du?
-sjuttitvå.
Hur mår din gamle far då?
-Si och så.
Vad gör din fru Lovisa?
-Steker glass.
Vad vill du ha att spisa?
-Korv med jass.
Vad vill du ha att dricka?
Smultronbål.
Vad har du i din ficka?
-Fyra hål.


 Vissa fan kan man bo i en sko!

Kommentarer
Postat av: malin

haha ja jag vet sketa fint;D;D

2008-12-14 @ 15:54:29
URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0