ÄNTLIGEN!

hej! Nu sitter jag här igen och hadet tänkt berätta lite om vad som hänt sen sist.. Fialia har åkt tillulvön och lämnade mig. Istället drog jag i morse till Lasse och Lottas hus där Elin och Ylwa var (får itne glömma söt nadia) Vi hade tänkt att åka och bada men det vile nte vädret så vi drog och fiska. Sedan så blev det bilresa ner till delsbo (ÄNTLIGEN!) sjukt jävla less på härnösand. Så ikväll har jag och Elin bara försökt bygga ihop ett pussel på 1500 bitar som elin sedan skall sätta upp på väggen :) vi har kommit rätt långt faktist(=

egentligen hade vi tänkt att bada på utomhus badet typ nu men Elin e lite för trött, men vafan det är en dag i också morgon eller?

GONATTTTT!!!







Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du har det skoj där =)

2008-07-11 @ 12:52:41
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0