Nu vaknade fialia :)

men inte jag ;p ja vaknade för ca 2 timmar sen :) Så idag har jag varit rätt så snäll med bruden inget tvingande om att hon ska kliva upp :) Hon är nattugglan själv!Jag frågade hon till och med om hon ville ha frukost på sängen men det ville hon inte.. 

Vad händer idag då? ;p ingen aning Fia.h vill att jag ska till hundkursen fast att jag inte har hund iaf och jag tror inte det blir någon sväng på stan idag..  snacka om att man ändrar planer helatiden men det ska inte alltid vara som man tänkt eller?

Idag ska jag iaf försöka få Fialia på gott humör dock är det lite svårt ibland, men visst kommer man alltid på något :)


Aja nu kommer jag med mitt Aja igen.. tror jag ska ta och göra något annat än att bara sitta här... Jag har även börjat att fundera på bloggen.. tycker den börja se lite stel ut eller nått nånting äre.. tyvärr så har jag inte ps men det skall jag fixa :) Så någon trist regnig dag ska jag ta itu med min blogg kanske göra lite små skojiga saker på Fialias med :) vem vet? jamenar Det blir inte alltid som man tänkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0