träningen börjar på allvar?

Jadu idag hoppades jag på ett fint väder men inte blev det de heller? och inte blev resan härifrån heller nä för skjussen åkte utan oss.. Det var rätt så synd så nu bar det iväg till stugan istället :) drar dit ikväll och där stannar jag :) tills Gatufesten sen åker jag förmodligen tebx..                         Saknar verkligen min jogging runda nu och den behövs!


Vad har hänt idag då och vad händer?
Jo fick massa sms av Fialia kl 9 i morse för att hon ville att jag skulle upp och hoppa ;p men så blev det inte jag somnade om och klev upp runt 11, åt frukost, fixade massa och så har jag tränat :) kl ett skulle igentligen Fialia ha ringt men inte då.. Så jag får vell ta och slå na en pling nu :) Senare har jag inte en aning vad jag skall göra mer än att jag ska sova i stugan och bosätta mig där i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0