Sofia Hellström.

Ja Sofia Hellström vem är det? känner du hon? vet du vem det är? eller har du lust att veta vem det är? hmm... jadu vem är hon då? joo hon är en brud på sina bästa eller aa vad vet jag? år och hon fyller även snart år hon går på gymnasiet som de flesta andra tar snart studenten och har samma längd som jag och det är ovanligt må ni veta mycket ovanligt. sedan så vad vill ni mer veta? hon har en hund som heter Mixa även den är liten som min hund rätt ovanligt de med^^ Jo hon har även en pojkvän som hon är mycket kär i.. och det bästa av allt hon är en trollkarl ja lovar hon har planerat allt berättade det idag och planen fungerade=) Fia sa bara simsallabimbumbomspling så vart de så ;)
Text: Frida Ljunggren
image46
Bild och plan: Sofia Hellström

Jag Sofia Hellström måste bara skvallra lite...
Frida har skaffat sig en pojkvän. Och Anton har skaffat sig en tjej.
Undra vilka de kan vara..........jag tror att dom är kära i varandra :o

Kommentarer
Postat av: sofia

Hehehehe jälva snygg bild (A) fin text om mig btw (A)

2008-03-17 @ 22:05:05
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Den där coola killen

:D!

2008-03-19 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0