Tandläkaren...#"#¤%%#"

Var det några fler en jag som var tvungen att kliva upp kl 8 när man har lov?
Kan ju berätta att det är tandläkarens fel, dumma gubbe... och inte känns det bra i munnen heller utan nu spänner det i underkäken igen.. Också gubbfan gnällde på mig över att jag äter mat eller aa han sa: du får inte äta hårda saker eller tugga så mycket med bakredelen i munnen.. men om man äter maten med bakre delen av munnen då? shit nej! skaffa dej en egen tandställning innan du börja gnälla hörru ;)

Sedan så blev det shoppande först i sundsvall sedan svängde vi förbi birsta innan vi drog hem, och visst hittade jag några fynd.. ett par gulliga skor, cardigan, body lotion, bh,tunika och ett par tuffa leggins ;p sedan tog pengarna slut :( Hittade även 2 par skit snygga jeans ja ville ha men nått av dem blir nästa månads köp ;p

Aja nu orkar ja inte skriva mer puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0