uppdatera frida uppdatera..

Fia har skällt på mig igen :( eller aa skällt å skällt hon tycker att ja skriver för lite =) men det är inte så konstigt ja har haft fullt upp sedu=) som i måndags tro jag de var då körde jag häst och vagn för första gången :D As kul fast aa roligare att sitta på hästen själv men, de gjorde jag och fialia senare på dagen med fanny och linus=)

Vad kan man mer säga? hmm...
Fialia gick omkull med älgen igår eller när de nu va hmm.. Joo

Sofia fyller år i morgon så jag och mamma ha kirra present och fia vet vad hon ska få menendå :D Så imorgon blire fest ;)



Nää nu måste jag skynda mig för Fia väntar hon e vrålhungrig So am I ;P
Puss´

Kommentarer
Postat av: sofia

nuuudlar :D

2008-03-28 @ 01:05:21
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0