måndag, vårdcentralen för min del...

Idag blev det ingen skola för min del.. för tack vare min dumma hosta och min dumma förkylning som inte vill försvinna så blev det inte mycket till sömn och orken är på noll :/ Ganska less på det här nu.. Kom nyss hem från blåsippan där jag varit och fått prata med en doktor och fått göra prover.. var först där i morse och väntade i tusen år på en tid sedan så var jag där nyss. Kan erkänna att jag fick panik. Jag skulle göra prover och först sa dem att jag skulle göra ett blodprov på fingret och jag som får panik av sånt höll på dö av tanken och inte blev det bättre av att när jag väl satt där i stolen så säger dem att jag ska ta det i armen i stället.. PANIK! PANIK! PANIK! genom hela kroppen.. aa det slutade iallafall med att jag gjorde blodprovet i armen och nån skumt prov där dem stoppar upp en topps i näsan (tänkte på Malin då he he) + att jag både skratta och grät en skvett ;p paniken vettu.. Det gjorde inte så ont egentligen men aa.. har man skräck så har man :)
Så nu får man hoppas att detta musterium om min långvariga sjuka blir löst..
Hare bra..





Skriver om vad som hände i helgen sen orkar inte nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0