trött? :)

Någon mer än mig som är trött? Inte så konstigt heller när man blir väckt mitt i natten haha och jag som har svårt att somna om på de.. Det blev alltså inte alls mycket till sömn för min del kan jag tala om :) men jag klarade av att gå i skolan idag endå... Dock så sov jag i ett antal timmar efter skolan men, jag känner mig inte mycket till piggare för det ;p

Har inte så mycket att berätta om denna dag.. Jag fick sluta tidigare pga inställd lektion = mer sovande för mig efter det ;o Sedan så har jag badat Daphnoo för hon vart så smutsig efter att ha varit ute och så blev min mamma helt plötsligt snäll och kom hem med en ny mascara bara sådär :) Tack för den. Sedan så har jag kollat på Andra avenyn + pratat med Lina.. Gonatt Gonatt Frida är trött dröm sött..

image129image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0