Lite sent om helgen ;p

Ja helgen började med att Jag och syrran hade grymt tråkigt så jag gjorde sisådär några flätor i håret på henne:)

och senare på kvällen blev det fest hos kakan..
Hade igentligen tänkt ta de lungt men folket
ville att jag skulle med så det blev så :)



 

 På lördagen blev det 70 års kalas för Kjell fyllde år.
Så det blev ett fint stort kalas med go mat :)


Fick även träffa kusinerna!


På  lördags kvällen blev det stallet med Fialia.. Fick rida bosse och såklart så skulle Fia jävlas med mig och den dryga backen igen haha;p Efter det drog vi till älandsbro och såg på alla sånger.. tyckte själv att bruden med mest kläder  och den lungnaste låten tror jag det var..va best ;p haha  (söndagen blev i princip bara målning i stallet med Fia och Anna)

Det var kort om min helg ;p

Kommentarer
Postat av: sofia

åh du msåte skicka bildena!!! :D

2008-05-28 @ 12:59:28
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: estelle

ser gott ut!

2008-06-01 @ 11:27:12
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0