fyfan!

Helgen vart rätt så soft endå. Halloween fest osv..  och så blev det en film kväll hos Sandra. Där hon hon måste haft det svin kul haha. för jag är den som inte klarar av sånna dära äckliga filmer osv fyfan. åsså var det jag som va tvungen att sköta dosa precis då ;P VEM FICK PANIK? jo ja hahah.. ja skratta och skaka och försökte byta kanla samtidigt som jag försökte skymma tvn med handen  hahah ;p

Idag då? :)
Joo första dagen i skolan efter lovet.. känndes sådär precis som om jag skulle komma försent.. hatar måndagar ;p men så blev jag lite road på vägen till skolan för mitt på trotoaren där jag gå så skuttar en lite kanin förbi "inget dag drömmande" Så jag Måstw bara kolla lite extra jamenar jag var rätt så trött så ja kanske drömde MEN INTE DÅ =D en livs levande liten kanin grå var den också då det måste vara en tamkanin :) Ful som jag är så måste jag såklart ha kort på den lilla saken.. fick iaf en litet kort.. sen skutta den iväg till grässlätten här bortanför mig och fort gick det. ajg som ville ta upp stackan men nee skulle jag inte hinna för bråttom vare till engelskan -.-

Efter skolan blev det äntligen träning YEEES!!!! Som jag har längtat. Sedan äta och hundkursen! Blev itne människor sök idag som jag trott utan det blev lydnad iställe :) Rätt kul det med iförsig :) Och Sedan för att göra det lite svårare för oss som varit med förut så fick vi köra lydnaden utan koppen. Ingen match för Sandra de här tänkte jag.. men Daphne?? Jarrå faktist gick nästan bättre:)


nää ska inte skriva så mycket mer nu :) Kan skriva mer sen., Måste lägga in fler bilder också om jag nu bara hittade sladden  men men.. Det löser sig.. HEHE SANDRAS JULKLAPP PLANERAD!!!! ;);)


Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

MEN SÄG VAD DET ÄR DÅ BAJSNYLLE!!

2008-11-04 @ 22:35:06
URL: http://sandrasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0