Börja bli sjukis?

Har iallafall as ont i halsen och allt känns aldeles varm med tar jag av mig den här tjocktröjjan så börjar jag istället att frysa ;s Snacka om störande jag har inte tid att vara sjuk -.- Någon som har tips som gör en frisk snabbt? :)

Nyss så drack jag iallafall en kopp med honung och vitlöksbitar i. :) Ska hjälpa tydligen har gjrot det förr så jag hoppas det funkar nu också. Annars så har kvällen varit rätt så lugn. Efter skolan blev det gymmer var rätt så skönt sen bar det av till smitingen där vi testade sök för sörsta gången. Det var rätt så kul faktist.. Något jag faktist lätt skulle kunna göra fler gånger ;p Iaf om amn jämför med agillity det blev tråkigt efter ett tag. Var inte så seriöst på något vis tyckte ja. Aja, Efter det så Blev jag as trött och hängig nästan som om man hade feber. Så jag tog en liten tupplur :) Tur att vi inte har sån jobbig dag i morgon utan det enda som gäller i morgon blir att plugga inför provet.

Nää nu ska jag ta och fixa sen sova det behöver jag! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har också ont i halsen o fryser osÅ;(

2008-09-17 @ 11:47:29
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0