Design open i sundsvall.

idag var jag där alltså med klassen eftersom att vi är nu med i en tävling rätt så drygt fick inte åka där ifrån fören kl 6 och lunchen sög ;p som tur var så gick middagen att äta iaf :) nått gott kött med potatisgratäng. Samtidigt som vi åt fick vi även se 3 killar som vara nå komiker av nå slag aa roligt vare iaf ;p annars har det inte hänt så värst myckte var rätt lång dag såg en rätt så het pojke också de ni :D mycke folk och aa vi fick reda på våran uppgift. Haha men jag somnade inte som vissa andra^^ Sandra och Carro är inte alls skyldiga :o Aja nu måste jag ta nått att äta fett hungrig ;s Ses




Btw, Måste bara berätta!!!!! Sandras kisse har fått en kissemiss och den ska bli min! nån som har tips på hur man övertalar sin mor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0