Lördag! Sikken dröm.

Så var det lördag igen:) Det bästa med lördagar är nog att man sår sova hur länge man vill också ;p Idag klev man upp vid halv 12 av att mamma frågade när Sandra skulle komma ;p Jadu hur ska jag veta det när jag ligger och sover? ;p

Btw, hade an as skum dröm inatt haha^^ Ska kanske ta och berätta:)

Det var som marknaden här istan eller mer likt tivolit.. fullt med folk överallts å så.. Fast där tivolit bruka vara var det en skog typ som ett läger där folk kan bo och så as skumt.. Det var iaf nån sorts firande där så det var massa artister och så vidare där. Och i själv klubb stugan skulle det vara som ett skumparty. men innan var man tvungen att sitta i en biosal och vänta as ful ;p och i drömmen hade jag tydligen sommnat där och när jag vaknade så hade tydligen det hänt as mycket för jag var heltplötsligt ägaren till det hela. Men jag kände mig lite borta och Sandra var tydligen min tant som tog hand om mig och berättade vad ja hade för uppdrag att göra.. ja skulle rädda nån unge som höll på att ramla i från kajjen så jag fick springa  i full fart,men det jobbiga var att jag var rädd för vatten så jag fick hjälp av små barn som gjorde det ( små tuffingar). Sen så fick jag göra massor utav uppdrag.. samtidigt som jag skulle ha kul och festa på skumpartyt.. och hålla kolla på allt, vem det var som vann segelbåtstävlingen osv..Som tur var för att hiinna med allt så gav mina kompisar mig massa tips.. hihi osv osv.. 

As skum drömm tycker jag ;p men ni som var med i drömmen tack till er att ni hjälpte mig haha ;p ja fick panik där ett tag haha 

Nää nu ska jag ta och städa. Har lovat mamma,Sandra och Malin det så :) SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0