Min bror har fula skämt!

Japp jag brukar ju träna på kvällen på onsdagar men det blev tyvärr inte av.. har inte tränat på en hel vecka och det känns jävulst DÖTT!, men i morgon gäller det. Iaf vi drog till birsta iställe eftersom att syrran tjatade sönder över att hon ville ha en vinterjacka. Så vi åkte dit. Javisst blev det några köp:) även för mig ;p (sorry Sandra men jag har nog ett problem)haha Det blev såklart resten av favvotrosoran på bikbok UTOM rosa hatar den färgen ;p Så nu är min samling komplett ;p och så blev det ett linne där + en varm och gosig lilakofta :)


Joo, måste ju berätta va som hände i bilen också min bror e ju lite störd hahah ;P iaf han berättade en ful vits ja tänkte dela med mig med :)

Jo,det var en gång en kille som skrev in till en tidnining
som svarade på massa frågor och så ställde han frågan.
Hej, jo jag undrar angående de här men pungsvätt,
jamenar vi killar får ju pungvätt men vad får då tjejer? Mvh / Anonym

Svar: Läppglans!

Mongo unge ;p



Joo jag blev även kär ;/ ggr 2 jobbigt jobbigt men jag blev mest kär i en mp3. Sen så var det en systemkamera som stod där ;p Lägger in en bild på min kärlek sedan när jag lagt in bilderna på datorn Ses Tv/kemi läxan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0