Så var första gym passet gjort!

Japp, kom precis hem från gymmet och snart ska det ätas mat. Iallafall idag så körde jag och Sandra på överkropp :) Vi har liksom delat upp träningen i 3 (överkropp,underkropp & kondition) Blir tydligen bättre då elelr nått ;D  Skoj var det iaf :) Sandra tyckte dock att jag var lite flum när jag satt och kollade om armarna såg nå biffigare ut, men haha nee inte gjorde dom de :(  Aja snart så får man vell se resultat :)


Sedan så har en trevlig anonym typ skrivit att den"hon/han vem vet ?:) " tyckte att jag skulle satsa på Ljusljuslila bakrund så jag får väll testa de :) Blir de bra så tack för hjälpen :D

men mat nu! Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0