Tisdagen den 9 sep vem har tråkigt?

Jag har.. iaf just nu.. skit trist.. idag har jag varit i skolan rätt så soft dag endå om man tar bort fysik på sista timmen det suger.. Annars så har vi bara ritat och tagit de lungt i princip. Sedan efter skolan drog jag ner på stan med mamma drömde mig bort i "vill köpa fiskar världen" såg mitt akvarium i huvudet, men min mamma såg den inte det sög.. Jag får spara ihop till mitt egna lilla akvarium :) Har iallafall bestämt mig att en dag ska jag ha fyllt upp det där akvariumet ja har i huvet å få det att stå mitt framför ögonen på mig :P

Senare så kom malin hit med sin trasiga dator :( och mian kusiner + morbror.. Han kollade på Malins dator och kom fram till att hon får gå till säljaren osvosvosvosovsov... Vi beställde även mat till Alla i "detta blåa hus" Gammlingarna var inte så bra på att förstå hur man beställde mat så jag fick försöka styra upp det och aa vi fick mat hem som tur var :D
Sedan har jag haft tråkigt.. :) Satt ett tag med min bror och försökte rita Graffiti eller aa vafan du fattar sånt pojkar spraya på alla gråa trista väggar typ.. Fast på papper då i detta läge.. Det gick rätt bra faktist min bror är rätt duktig han med trodde jag inte om han :)

Här har vi ett lättare och aa tråkigare exempel men aa Sandra
 kan ju alltid testa att skriva sitt namn med olika S vem vet? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0