Katten..

Nu har jag fått en såndär skum känsla igen. Glad som bara den men endå sjukt nere. Skumt mycket skumt. Aja, idag har jag en jäkla lust att dra ner till sundsvall fast jag får se hur det blir med den saken. Troligtvis åker jag ner dit på lördagkväll och ser på den där nya filmen som det är så jäkla mycke reklam om på tvn. Får se helt enkelt.



Fast just nu gör jag inte alls för mycket blev en sen frukost/lunch = Brunch Samtidigt som man fick kasta katten från bordet ett x antal ggr. Våran kisse är då allt bra skum. Fast endå ganska lustig. Nu har han iallafall kommit in i ett stadium där han vill ligga i ens knä och hoppa upp i sängen så fort man vaknat. Jag tror han fattat det här med att försöka väcka en med en klo här och där var inte alls trevligt. Sen har han och Daphnoo blivit vänner tur va väl de. Så nu har dom varandra att leka sönder med. Något som jag också märkt är att pappa är nog lite små fast för katten. Det är ju trots allt hans (han fick den) haha. Joo för igår var det inte alls en trevlig morgon för mig.




runt 06.00

Pappa- ÄRE DU SOM LÄMNAT BALKONGDÖRREN ÖPPEN?
Jag- nÄÄ..
Pappa-ÄRE DU SOM LÄMNAT BALKONGDÖRREN ÖPPRN? JA DET VAR DEN KATTEN. DET VAR DEN KATTEN.
Jag- NÄÄ HÖRU DÅLIGT ELLER NEEEJ? VAFAN ÄRE FÖR PANIK NU DÅ?
Pappa- KATTEN ÄR BORTA JAHA DET VAR DEN KATTEN. (mumlar över kattens död/bortspringande)
Jag-(kliver upp irreterad som fan går in i elins rum slänger mig ner på golvet.. ingen katt)
Pappa- går runt i freddes rum
Morgan- ställer sig utanför fridas rum och ser allämnt nyvaken ut.
Jag- HÄR ÄR KATTJÄVLEN Vare något mer du ville?-.- Godnatt!
Pappa- tar upp kattten och börja klappa han
morgan- fattar ingenting.


Somvanligt då..

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha åå vad glad man skulle bli om nån kom och gapade om en balkongdörr klockan sex på morgonen :D

Sött namn på kissen iallafall!!

2009-08-20 @ 19:08:46
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0