Packa fixa städa dampa

Jaha så var man vaken sent på natten igen. Imorgon äre lucia på skolan så vi missar alla lektioner. = Ledig? aja ska vara ledig iallafall för bussen går kl 3 till luleå. Hoppas det blir skoj! Malin och jag på våran egna lille road trip för att hämta hennes bil..eller aa vi ska till boden och hälsa på någon kompis till hon också.. Annars har jag väl inte så mycket annat kul att säga mer än att nu har Malin inte längre den där uttjatade designen som hon haft ett tag så nu är hon glad. dock inte jag för nää satans färghelvete ville inte gå med på att fixa sig!!



Jaa det var väl allt för idag så tack för mig  och jag längtar tills på Måndag! Hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahha men tönt ;)

2009-12-13 @ 12:21:25
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0