Gör mig inte sjuk va??

Har ont i halsen idag -.- klarar mig mycket bra utan det. Lever på strepsils, men dom suger. Får helt enkelt ta och släng i mig massa vitlök. Ska u vara bra satt. Måste bli frisk har massor jag vill göra på lovet så ;p Redan i helgen till och med. Blir till att åka ner till Lina på lördag och sen så skulle jag kanske åka bräda men syrran får se hur det går ;p Sedan så måste jag berätta om syrrans bräda den är sjukt snygg(svart och lila) + de färgglada bindningarna. Själv så ska jag låna Malins om det nu gick. Annars så får jag se vad som händer. Annars är lovet ganska oplanerat men det kan alltid hända nått skoj endå=)

men lovet är inte än... Har prov i morgon först ;s


Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; hehe, kan tänka mig d :P

2009-02-25 @ 18:26:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Söderlund





- The sex side of life

Jag skulle härmed vilja välkomna dig till en av de

störst satsande sexportalerna just nu. Man skulle

kunna kalla det hela för en blogg där du kan finna

mina egna och läsarnas tankar, åsikter och även

erfarenheter om sex och allt vad det innebär.



Ni tjejer som besöker bloggen kommer även att

få lära er en del om hur killar egentligen tänker

runtom sex och som sagt - vad allt det innebär.



Det finns mycket som kretsar runtom det och även

om vi vill det eller ej så finns det alltid i våra tankar

på ett eller annat sätt upp mot 30-50 gånger om dagen.

En rätt fascinerande siffra, vad säger ni?



Nu är bloggen startad som ska sätta svar på de flesta utav

de frågor som ni bär på. Eller åtminsone så att ni kan dela

era tankar, åsikter och tankar (som sagt) med alla andra läsare.



Tillsist:

Stort tack på förhand för att du vill bli en del av denna bloggsatsning.

Jag hoppas och tror att du känner ett drag till att vilja besöka bloggen

igen efter första besöket. Uppdateras dagligen med intressanta diskussioner.



Mvh

Söderlund - The sex side of life.

2009-02-25 @ 20:14:57
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0