Hund kärlek till katt

& Sandras söta ostbåge skulptur! HAhah här sitter jag och Sandra och garavar sönder. Sandra skrattar nog mÄst för mina ´fina stavfel. MEN!" deyt är inte såp konstigt. Rätt logiskt faktist. JAG HATAR DETTA TANGENTBORD! tangenterna är som små jojstickar. ssjukt. ni måste testa. Sandra tro att hennes bröder varit i farten vid vissa hemsidor "xxx" . Aja dagen har varit bras var ner en sväng till hööks och JAG blev kär i ett täcke. Så Sandra köpte det! + ett as snyggt schabrak.. Sedan va vui och tränade en sväng på rusta!


 


























Tjosan i trosan. Som det brukar säga en gång i månaden. Typ? Eller? Frida kan inte stava. Hon är allmänt handicaped. Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Erika

oooh en såndär träningbengrej har vi :D haha skit jobbigt jue^;P

2009-02-01 @ 16:15:48
URL: http://swerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0