Datasalen..

Somsakt provet gick sådär! men jag svarade iallafall på alla frågor sen om det var själva "svaren" är en annan sak :) Aja nu sitter jag och Sandra här i en utav datasalarna och försöker fixa klart caden, men  måste ha en paus nu för har jag fastnat. Inte har vi haft nån lärare som hjälpt oss med caden heller i det här projektet. Vilket suger!

Sen så ska vi snart dra ner och kolla på sjöslaget. Fyfan jag skulle aldrig sitta halvnaken och padla i kanalen i det här vädret. Så jag hoppas dom som padlar hällt i sig massa whisky. Då lär dom blir lite varm i kroppen hhaha!

Aja snart är skolan och skönt är väl de! Sista redovisningen på måndag om man inte räknar med allt vi ska göra på vårkalaset sen så! LÄNGTARRRR!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0