Bilkörning på vinterväg.

Jadu idag har jag inte gjort så mycket, iallafall inte på dagen. Fast jag drömmde en rolig dröm. Jag drömmde att jag var i london och jag förstog vad alla sa osv, men jag hade problem med att säga det jag ville säga. pga gramatik fel och så med folk rättade mig och det gick bra.. As fult. Jag som inte alls är bra på engelska drömmde att folk pratade engelska med mig. Så jag är nog bra på engelska igentligen det är bara på det viset att jag inte vill inse det hahah. Aja nått fel äre iallafall.

Sen nu senare på kvällen nån gång efter middan så åkte jag hit till Sandra med mamma. På vägen hit så pratade jag och mamma på om att även hon måste tjata på pappa att jag vill köra lite bil nu på vintern med. Det verkar ju så mycket roligare att slira och ha för sig ;p Så när vi svängde in från E4an så sa stanna mamma och sa ja men då kör du nu! Fan va skoj tänkte jag. Har aldrig öveningskört med mamma eftersom att jag vet hur sjukt åkrädd och är och hur mycket vi kan bråka, men jag testade endå. Mamma satt och skulle hålla i handbromsen men jag sa släpp den där. Och flina på fan va skoj det var hehe. Gick till och med bra uppför den lilla kullen hit =D fan as kul när man kände hur klumpig vägen var. Satt mest och skratta och flina på när ja körde medans mamma sa kör itne för fort. Så Sandra fick möten en glader Frida när jag kom in haha..  Fan det måste jag göra om. Så jag sa till Sandra att jag ska komma många fler gånger nu när gården är full i snö.  

Annars så har jag och Sandra bara tagit det lungt. Klippte doris gjorde vi också! Ja även jag fick testa på. Fast jag tyckte att Sandra var med skillad på det så=) Sen så märkte jag att doris har blivit jädrans social, men det är ju bra =) Aja men nu ska jag ta och borsta tänderna för Sandra har duschat klart. Ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0