Gårdagens shopping + världens minsta hund

Blev inget bloggande alls igår. Hade fullt upp så =) Drog ner till sundsvall med syrran och shoppade loss & Jag hittade den tröjjan jag letat i 10000 år. Nää inte så länge men sjukt länge har jag letat en sån modell och jag hittade den!

De blev:
Ett par jeansleggins på veromoda dock är inte färgen exakt så som på bilden mer grå svarta.
En t-shirt på hm (behövdes) Har nästan inga med tryck =)


mer hm! Det blev nämligen ett brottarlinne i svart grå nyans + en rätt stor t-shirt typ med knyten på sidorna! hm båda två



också det bästa till sist! Tröjjan jag letat länge efter ;) I sånt där lent tyg. Aja =)
Den är iallafall från carlings!



Sedan så när jag kom hem så han jag inte göra så mycket mer än att byta om till mjukis kläder så ringde malin och frågade om ja skulle med på stan. Dock skulle jag precis gå en lång prommis ut mot sälsten med daphnooo men aja kunde lika gärna förlja med ner till stan för jag har tänkt gå ner till arken förut så ja kunde ju göra de på samma gång. Fixa lite tuggbet år daphno och grejjer. Så fick daphne lite "stan" träning på samma gång =). Efter det så bestämde vi bio. Så jag och Malin drog lite senare iväg till Sandra som också skulle följa & där träffade jag VÄRLDENS MINSTA hund. Seriöst jag har aldrig sätt nån mindre krabat ;p Men söt och sjukt social var den hahha. De kan man kalla liten hund. Så jag har nog en rätt så halv stor hund haha. iallafall om man jämför med den =) 

Efter det blev de bio. Vi såg Benjamin buttom. Rätt bra film faktist. men sorlig på något vis. Aa jag tyckte filmen var lite jobbig att se på där ett tag. Rätt skumt. förut så tyckte jag inte saker och ting var sorliga i filmer  jag tyckte de bara va (jaha?) ungefär svårt att förklara men ni fattar nog.  ää Tänkte kankse för mycket.

Fan inlägget börja bli lite långt ;P tar och skriver om dagens händelser om en stund!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Karin

GRYM jacka där....)

Nä bara leker lite me designer...

2009-03-04 @ 22:49:06
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0