springrunda



Idag har jag iallafall varit ute och sprungit igen ;) Kommit fram till att man blir mycket snällare av att springa man springer av sig alla arga tankar =)  Hhehe sen så har jag slagit vad med en rolig prick så nu jäklar! Jag ska vinna det här haha, men tävlingen är i sommar tror ja? haha. Roligt när man kan ha nån att slå vad med då blir man mer motiverad på nått vis. Annars har det inte hänt nått speciellt. Ska snart sätta mig ner och läsa lite i dessa böcker vi ska läsa ut i både engelskan och svenskan. Dock är engelska boken inte lika bra, men men Ses!


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

tyck till om min nyaste skrivna låt vetja! :)

ligger uppe på bloggen .

2009-03-28 @ 17:43:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0