Tack duu..

Ja jag har ju som sakt varit hos Sandra och tagit det lugnt.. På vägen dit fick jag köra bakvägen till Sandra iställe (längre) as skoj!!  Fan jag vill vara 18 och ha körkort NU!!!  aa inte så långt kvar bara några månader.. Aja Jag fick till och med testa att rida på doris. Hennes trav är as skön eller aa kanske ryggen för det är som att sitta i en soffa. Annars så har vi inte gjort så mycket mer.. Kolla på film, tränat? & så svängde vi in till stan en stund på natten till idag.


Haha va nyss inne på erikas blogg rätt soft att hon har "musik tips" på bloggen ;p Hittade den här där rätt skoj låt faktist.. eller skoj och skoj ni fattar.....hoppas ja



Fan längtar till fredag!!! SES!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket för kommentaren =)

2009-03-15 @ 22:13:06
URL: http://nathaliewiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0