Hahah måste få jävlas lite ;p

Hhahahhahahahaha shit ibland känner man sig allt bra smart om man jämför med syrran..
Lite trött kanske vem vet? Nää men här satt jag och lyssna på massa musik och så kom denna låt upp



Såå skriver min syster på msn ( hon sitter i rummet brevid)

elin säger:

vad heter låten? :)

´frida säger:

Adirf- the best one

elin säger:

du ljuger :(

elin säger:

elaking

´frida säger:

Näää världens bästa låt?



HAhah sen 2 sek efter kommer hon in och säger att den inte finns på spotifyn ;D HAhah 
Okej Elin jag erkänner Adirf  är fridA baklänges och låten heter inte så men De sista jag sa har jag då rätt i? ;p

Den heter Serani- No games

haha ja hon gjorde då min dag iaf ;D

btw, hon söker låten fortfarande... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad smart frida är

2009-10-22 @ 15:48:36
URL: http://nutrorjagju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0