okej jag erkänner...

..... Jag har inte velat blogga på ett tag.. för att........ MIN BLOGG ÄR AS FUL! nää men jag gillar den inte- min syster har mobbat mig så mycket över den fyfan va ful den är osv.. ja okej jag erkänner den är ful! Men nu har jag en ny ide. Kanke en 10 minuters ide denna gång? vem vet.. inte jag iaf för den orkar jag inte göra nu! =D

idag har jag iallafall jobbat! Både bra och dåligt de där. Skrivit in i min lilla kalender alla mina jobb tider! Känns bra. Har även planerat något jag hoppas är roligt tills i morgon! Sen får vi se om jag kommer hem levande?

Sen för att göra inlägget lite roligare tänker jag lägga in ett litet youtube klipp här som kan förklara ungefär


hur mongo jag är idag!!!!! =D


Seeeeees!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0