Grattis Mumintrollet 65år!!!

Ja grattis grattis på födelsedagen. Du har då varit där för mig när jag haft tråkigt du har skrämt mig med alla dina små läskiga figurer runt om kring dig. Din vän lillamy påminner lite om min kompis och jag hade till och med ett litet minihus när jag var riktigt liten. Dock så tror jag det var hunden som gnagde sönder dig men det gör väl inget?=) Syrran hade din syster som "favoritnalle" så hon dissade sin födelsenalle mot henne. De du lite status din familj fick då? =) Vi tvingade till och med mamma att köpa dina filmer trots att dom var lite läskiga då och då. Vi brukade sitta i sackosäckarna jag min syster och min bror + katterna ibland hunden med men äää


Aja, hoppas du har en bra dag mumintrollet för det tänkte jag.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0