Högskoleprovet Fixat!!



Såå gissa om att det var drygt att kliva upp tidigt på en lördag? ;S Igår så kom jag iaf hem runt halv 9 från fjällen, då blev det käk sen drog jag iväg på en inflyttningsfest..

Dock så var jag nykter eftersom jag skulle göra högskoleprovet idag. Japp, jag sa att jag skulle vara nykter och jag var det. Fast jag hade faktist skoj endå :P Hahha fast roligast var nog människan som skämdes haha.. Inte för att jag satt och skratta åt det då utan att de e en rätt rolig tanke haha.  Fick lite tips där till högskoleprovet också tack för de du. Dock så tror jag inte riktigt på människan poäng fast aa vem vet? Människan sa iaf att jag skulle få bättre än jag trodde haha.


Idag så gjorde jag iaf högskoleprovet och aa de var ju synd att dom hade den drygaste delen på slutet fast nä det kanske var rätt bra endå? aja, den sög ;p kryssa iaf i alla och aa ska jag vara ärlig har jag inga höga förväntingar alls om de där provet utan jag får se vad jag får.. Lunch blev det på en pizzeria med Michelle också! Gissa vem som fick i sig hela pizzan? ;; Utom lite skinka som jag skrapa bort sådär fint. haha var rätt hungrig eftersom jag knappt fick i mig nån frukost innan.

Aja, nu ska jag ut och röra på benen sen duscha, äta, softa och senare blire att fira dagen med grogg Ses!




Vissa saker kan man inte rå för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0