Jag gör en Malin!

Jag snodde den av Min bästa kompis lillasyster och tänkte vara lika cool som Mallabus! Jag gör en Malin alltså! Nää men tänkte fördriva tiden för jag är pluggless nog för att jag bott i engelska böcker och grammatiksaker -.-

HOS EN KILLE:

mage, ben eller armar? - Vafan ryggen då? ;) Ryggmuskler är ju bara sådär Ååå Fint :)
bruna, blå eller gröna ögon? -  Svårt de där, Fina.
lång eller kort? - Lång, Längre än Sandra! Heheh
charmig eller rolig? - Båda!!!
att de röker eller snusar? -  Vilken dum fråga, det bryr väl inte jag mig i ;p
vad kollar ni först in på det motsatta könet?Helheten, typ personligheten och sånt tjaffs.
hur stor betydelse har kläderna? -  hmm.. snyggstil göre bara snyggare? ;D

gillar du någon just nu från det motsatta könet? -  Vem vet?
gillar någon annan dig just nu? -  Jadå.

HAR DU: 

blivit kysst? - Japp japp!
stått på scen? - jo, alla tiders jordgubbar! Tror jag skolsaken hette.
varit med om en bilolycka? Aa..
klättrat på berg? - Nja inte riktigt men när man va liten klättra man överallt.

ANTINGEN ELLER:

Kallt eller varmt? - varmt
blått eller rött? - Blått
regn eller snö? - regn? Kanske? hmm..
ull eller bomull? - bomull tro ja. Den var också svår.
rosor eller tusensköna? - Rosor.
vår eller höst? - vår!!!!!  Fast helt klart sommar!
historia eller vetenskap? - Båda, intressant de där.
matte eller engelska? - MATTEMATIK! HELT KLART!

ÖVRIGT:

svär du för mycket? Ska försöka att sluta :( Iaf trappa ner på beroendet.
när duschade du senast? - Nyss
vilken färg är det på dina byxor just nu? - Vart fan är byxorna? Ops, svärordet vare ja..
vilken låt lyssnar du på just nu?  En sjukt härlig pepplåt jag inte tänker dela med mig (;
hur ser ditt skrivbord ut?  Det är mörktlila,rätt litet och gulligt. Köpt det själv faktist de ni!
hur är vädret just nu? Nu äre mörkt ute, men idag blåste de liten fast solen va fin när jag jogga idag.
vart skulle du vilja åka? Till en strand,ö?,utomlands och bara softa.
vill du ha barn? -  Får se tror de sen.. inte nu iaf.
vad ska dom heta?  De säger jag inte, men blir de tvillingar har jag bestämt iaf.

SENASTE SOM DU: 

träffade? Folket här hemma innan de folket på skolan.
pratade i telefon med? Mamma
pussade? Vill du allt bra veta va? Hehe.. En snygg fjant.
sov tsm med?  MALLABUUUUUS!



Såå nu har jag tråkat färdigt med de nu borde syrran vara klar så hon kan kirra en sak åt mig.. Ses! ;D


 

TROR ni inte dumungen strunta i att hjälpa till -.- ååå syskon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0