NEJ JAG TÄNKER INTE....

JAG TÄNKER FAN INTE BLI SJUK NU!!!!!! ALDRIG I LIVET! JAG VILL INTE JAG VÄGRAR!!!! MAAAAAAAAAAAAAALLIIIN!


Blä satans helvetessf wrkjn234j234i2834 &R/&)/&%¤%&%/()(=UHJVDRE%R6  Jag får inte bli sjuk det här förstör allt.. Var slö igår på träningen sen var jag så trött så jag somande as tidigt eller hyffsat tidigt.. Före Sandra till och med. Sen så nu på morgonen känner jag hur de små sticker i halsen ;( slängde i mig en stor kopp te men de sticker lite endå NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Jag vägrar.. fan skuller jag kunna gråta skulle jag sitta här och gråta floder. Jag som sett fram emot de där som fan.. varit nervös och peppat som fan ^ÅÅÅÅ Nu höll jag på skriva ett ord jag bruka säga när jag blir arg men ne de kan ja ju inte. Varför. MALIN? Varför måste du vara förkyld, och syrran och alla? och smitta mig. Okej nu ska jag fan ha kompisförbud för jag vägrar bli sjuk jag vägrar. Ska be syrran flytta ifrån huset ja allt. Alllt allt allt.

Nää nu ska jag skriva lite till Sandra varför blir jag sjuk när jag VERKLIGEN INTE KAN! När man inte får bli sjuk så blir man de.. så idag ska jag köpa vitaminer och stuff på stan mamma får säga vad hon vill men jag vägrar vara sjuk inte långt kvar nu ju.. jag som  har planerat och shit :( Finns den där gud eller är han påhittad? är Religionen  på skolan hela meningslös eller en förklaring på att männskligheten är svag? Om han/hon/den/det finns så är han då inte på min sida och jag inte på han heller. '


Aja, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0