HOME SWEEEEET HOME!!!

Sverige i mitt hjärta helt klart. Min syster har blivit bloggarN och jag kan ju inte vara sämre så. Det var ett tag sen och mycket har hänt. Jag har varit utanför Sveriges gränser och jag har gjort massor utav saker. Pratat engelska som bara den och hoppats på att jag lärt mig nått under vistelsen i det andra landet. Jag drog nämligen till U.K. För att besöka staden London för att bo trångt! =D haha orkar inte skriva ner allt jag gjort men kan göra en snabbis lista.

madame tussauds (Vax dockor),museum sak med mumier osv, Ätit sushi, ätit Kinafood, ätit Indiskmat, sätt björnmössmänniskor/vakter, gått i massor, shoppat, shoppa lite till, ätit fish and chips, druckit londonöl, kolla alla saker typ bigben och sånt,åkt London eye, musikalen Love never dies, nån teater shit, osv osv osv..  

Kortfattat om vad jag gjort.

Aja, nu ska jag ta och fixa med annat. För sen bär det iväg på nån fest på fel sida utan skogen? sen kanske stadsfesten?
 

Ses!


Fialialopppan, hon kan kan shoppan. Hon äter ur soppan och Fialialoppan hon saknar en sockan.

Fialialoppan, kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0