Balen idag, men balfrisyr?

Så här sitter jag nyvaken med ett glas passionsfrukt/vanilj yoghurt brevid mig. Förut va den sorten bara en "tillfällig smak" men nix det är den inte nu. TUR de för de är i princip den enda goda.

Iallafall idag har vi balen och jag måste komma på vad jag ska ha för frisyr. Har två olika idéer men aa. Hur vet jag om de passar d? Ingen aning. Så nu sitter jag och looka igenom och leta massa bilder på olika frisyrer.


Jag får dra till med nå jävlig helt enkelt!

Inte långt kvar nu heller. Snart tar vi studenten och de kommer bli as kul. Elin och Victor så som jag förstog det kommer också upp så de ska bli skoj :D

Fast fult nog så just nu är jag mer inne på utlandsresor och planering. Jag kommer som sakt bo kvar här i stan iallafall ett halvår till tills kurserna jag lagt till på komvux är klar och bara därför jag är så satans förbannad så har jag bestämt mig att jag ska då fan inte ha tråkigt. Så har troligtvis planerat upp vad som händer januari.februari nästa år. I sommar kommer de hända lite skoj saker osv :p Sen så där mitt i mellan de tar jag dagarna som dom kommer.  Roligt är ett ord jag tänker satsa på stort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0