Ekonomisk vare ja.

Sandra är inte snål utan ekonomiskt. Btw damen ring mig när du har tid. Gör ingenting på hela dagen utom mellan kl 1-2 imorgon och om det är som i går och i morse kan du ringa sådär vid 5 för då vaknar jag till sådär en stund eller varför inte runt tre på natta,tio på morron eller tolv mitt på dan?

Iallafall idag har jag varit nere i matfors för Fialia har tävlat och denna gång blev de långtråkigt ett tag. Är van vid morgontävlingar och två hopprundor med en häst. Denna gång vare kvällstävling(Miljontals knott/mygg), 4 rundor totalt och två hästar. Nja de vart för mycke helt enkelt. Så nu är man i princip uppäten.



Sist hon tävla i matfors fast då ej på egen häst. Denna gång blev de Gurkan och "MAAAJA"
& ja de regna denna gång med.

Aja, nu ska jag ta och sova tro ja hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0