En vacker sommar kväll..

En vacker sommar kväll som du ej kan glömma. En bil med en skönhet som ingen annan. Den blänker i kvällens vackra och romantiska solken.. Vad vore jag utan dig? Benzen, lova mig att du ska visa upp och vara stolt över din manligá skönhet livet ut? Du får inte dö min vän. Jag vet att du fick en hjärtinfark i vintras, men jag och Sandra fanns där vid din sida och du klarar de.



(hoppas bara Sandra tar Benzen till stan.. Annars blire ju pinsamt)

Aja skit samma. Ikväll ska jag äta gomat på donken med Sandra."Kirra donken glas". Hhaahah vi har världens bästa plan ååå Jag känner mig som ett barn Hehe ;) Hahha nja, har bara sådär lagomt damp. Eller som Sandra säger: Man har inte dampt man är bara en smula speciell / Udda.

Nää, men ska försöka övertala Sandra att vi ska göra vårat lilla påhitt också. ( Du vet de där vi skulle kirra på studenten. Vi har ju Heeeeeela natten på oss?)


Aja, nu ska jag peppra på med skutt skutt j*kla damp musik. Vänta på att Sandra ska duscha klart. Sen Date





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0