Studentens lyckliga dagar!!!

Idag har jag varit bakis som få, men mössan är på!!!

Heheh, iallafall mösspåtagningen var i går och senare på kvällen så vare brännboll ute på smitingen. BRA JOBBAT GRABBAR!! Klassen vann hela skiten och det var då jäkligt bra gjort! Sen blev det fortsatt festande ute i stadsparken en stund efter de drogs det ner på skeppet. Sen så aa somande 3- halv 4 iaf ;s

Idag så vakna jag 7 i morse mådde dåligt som fan försökte somna om och vid 12 spelades det brännboll och åt mackor osv ute på myran. Kan ju säga att de va skönt att de va "gåbrännboll" då är de en liten bana man ska gå runt och man får inte springa för de ger minus poäng tydligen. Iallafall för min mage gick då inte med på att springa runt som ett tok vid 12.

Sen dess har jag bara tagit det lugnt. Fick hem "studentkorten" idag och njaa jag är inte nöjd. På samling kortet ser jag svartögd ut och på de andra skev.


Aja, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället.. Men kan säga att jag är SJUUUKT GLAD!!! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0