Tänk va mycke så lite kan göra..

Igår fick jag städdamp. Städade hela övervåningen. Hahah Damsugaren gick sönder? Den börja låta konstigt sen så luktade bränt på hela övervåningen, men då ni hade jag fan damsugit som en jäkla dåre. Så badrummet fick jag ta med lillen. Sen blev det till att skura alla golv och det fulaste av allt att de va ett äckelkryp som kröp på golvet i köket som fick mig att börja dampa sönder med damsugare. Undermattor,på alla lister under alla äckliga möbler, bakom alla möbler och aa.

Sen så rensade jag garderoben eftersom den blivit lite full så en hylla/låda har ramlat ner haha. Efter de blev det en jogging runda uppe på höga med Malin.

Annars har det inte hänt så värst mycke. Vaknade kl 5 i morse och kunde inte sova, smsade Sandra vid 9? Drog på stan runt halv 12? Fixa lite stuff och efter att jag tvingat Sandra att kolla alla hyllor osv på hm så fick hon sig en måse med små fynd! Fast jag får då säga att kräsnare människa finns inte. Eller snål kanske? :p Kanske rätt smart men aa...

Ja annars händer det inte så mycket i mitt liv denna Måndag. Hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte snål, ekonomisk! ;)

2010-06-22 @ 16:21:29
URL: http://sandrasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0