1,2,3,4,5 ggr?

Det är någonting som inte står rätt till.. för 1-½ timme sen klev jag upp för då orkade jag inte vakna hela tiden. för sedan halv 9 i morse har jag vaknat titt som tätt. Inte är jag bakis heller nee för jag skippade utgång igår, men de lustiga var att jag fick endå ett samtal om ifall jag skulle ha efterfest?!

Igår drog jag ut till Sandra iallafall fast först så var jag med Elin som kom i fredags dock kunde hon inte vara här hela helgen eftersom hon håller på göra om i lägenheten men aa vi hade skoj endå :P Iaf, ute hos Sandra kollade vi på nån serie Sandra har fastnat för. Och ska jag vara ärlig. Hyffsat bra, lite tjatigt om vampyrer nu men aa en kille var sjukt snygg. Vilket muskelpaket. Ryggen den var sådär Åå... Kolla! okej hela kroppen var väl nice men det är nånting med mig och ryggmuskler. De är sådär nja venne? Manligt? haha ne ingen aning..


Folk är fjantar alla är fjantar.. Fast på olika sätt.. Gör något åt saken och få ur fjanten i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0