Denna tobaksvara kan skada din hälsa och är beroendeframkallande

Denna söndag har varit rätt nice faktist utom att jag tror jag har fått vätskebrist eller något för jag har haft ont i huvet hela dagen. Nix, jag var inte ute igår så ja jag tycker det är lite små skumt. Jag kanske håller på att bli sjuk? Ingen aning.. Jo de äre säkert jag har ju inte haft magsjuka som alla andra än heller så. Dock passar det inte alls bra eftersom jag har två tal i morgon + ett prov sedan på onsdag två prov ;S blä.



Ja appropå rubriken så har Malin tagit bort alla klisterlappar från sin snus och försökat sätta dom på mig. Så nu har jag en klisterlapp här på armen Gulligt! Aja nu MÅSTE jag fan plugga vidare sen sova eller nää först slänga i mig ett glas vatten till.. Gillar inte att proppa i mig alvedon och sånt shit så.. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0