Godmorgon godmorgon!

Vakande för timme sen av att Elin ringde hon var ute och gick med Nadja.. Äntligen har hon blivit kontaktbar ;P Så vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Sen kom vi på en liten plan sådär så nu hoppas vi bara på att det blir så :p

Annars har jag väl inte så mycket att säga?
Jo jag tycker fortfarande inte om härnösand för tillfället sådär.
Morgan (katten) lekter i mitt fönster med gardinen.

Kan ju visa några gammbilder från nått till några år tebx..

Ylva, Nadja och Elin ute i granliden innan vi ska åka ner till delsbo. 1-2 årsen? :P

Förfest hos Elin, jag är helseriös med mitt giutarr hero spelande haha. 2-3 årsen?

Jag i Elins gamla lägenhet kom inte ihåg när men troligtvis innan tandställningen så 8an kanske?


Sen sist en bild på vårat mästerverk haha. halvstuvade makaronisar i hjärtform. Den gången råkade jag även bränna fast i kastrullen hahah.

Aja, nää tror jag ska ligga och dra mig i sänget ett tag till  ;P Sen ut med en prommis med Daphnoo 

 Ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0