Hur stavas de?

Dagen började med att det var tisdags morgon och nu äre tisdags kväll. Denna kväll kommer jag aldrig mer få uppleva så jag tänkte njuta utav den med en feting till macka i munnen, i min ensamhet, singel, tankespridd, vid ett glas proviva och sist men inte minst........ vid massa plugg..
Imorgon:
-Tal
-Religionprov
-Samhällsprov.

Hur kommer det gå?

Åt H-vete. men som sakt vi lever bara en gång så testa jag plugga nu gåre åt hvete så? göre de skitsamma.

Har kommit på en rätt lustig sak idag faktist ang en händelse. Appropåingenting....

Eller nää jag skippa de. Faktumed att jag nyss skrev ner hur mycket som helst men radera allt.
Fast jag behöll de sista meningarna jag skrev.
 

Här: Ska jag vara ärlig är sånt gulligt och så men aa finns ju nackdelar där med. Nää nu ska jag sluta skriva om allt möjligt drygt som får folk att tro att jag är helt dum i huvet,borta och deep. Utan nu ska jag ta tag i att plugga istället Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0