Känner mig som bloggARN

Sjukt idag är jag sjukt jävla morgonpigg. Jag brukar alltid eller oftast sova till efter 12 om inte mer. Nää idag vaknade jag vid 8 fast så somnade jag om sen så vaknade jag vid halv 11-11. lustigt det där.

Ja annars har jag inte så mycke att säga.. eller jo en rätt så lustig sak. inatt drömde jag en sak sen så får jag höra av folket här hemma att det börja bli så som jag drömde i drömmen. Rätt lustigt haha :P

Nää nu ska jag sluta dryga med er med mitt skrivande utan jag ska ta och dryga med resten utav min familj. Dampa loss med massa musik kanske? hehe känner mig en aning retsam idag sådär så man bara sitter och skrattar i ren ondska haha..

Vad gjorde jag igår då? Det softades på. Fick till och med åka hem när Petra satt bakom ratten och vet ni vad? Jag kan faktist tänka mig Petra med ett körkort i handen :D

Väl hemma så softades det på lite till. För då blev jag tydligen pigg igen. Jag tror fan det har med tandkrämen eller något? Såfort jag borstat tänderna, tvätta bor sminket osv då blir jag alltid en aning sådär kanske 5% piggare än vad jag var 2 sek innan. Läskigt.. 

 
oj visst jag jag skulle sluta dryga med mitt skrivande Seeeesseess!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0