Konstigt.. allt är konstigt..

Dagens ord är konstigt,skumt,myskoit. Det sista kanske inte ens är ett ord men endå? :) Idag snurrar min skalle, jag är lam känns som att idag vill jag göra ingenting. Typ som när man är bakis men jag är då inte bakis rätt lustigt.  Hade jag kunnat hade jag sovit hela dagen också eller aa låg och drog till typ halv 2 idag men endå?

Nää nu längtar jag sjukligt till sommaren. Fick en låt av en kompis som fick mig och tänka på när jag och Elin städa och grejja på hemma hos henne haha.. Ja sommar var det. Då slipper man frysa. Gå i massa plask och grejjer eller jo går man vid vattenkanterna så. Sen äre varmt ute fåglarna kvittrar eller aa det är väl mer vår men? Flugor sätter på varandra jaa.. Så så? Sommrigt och romantiskt:) hahah Nää ska sluta cp mig. Har bara sådär lagomt damp tråkigt tills träningen börjar.

 

Nää nu ska jag ut med Daphne sen på träning och vill ni veta något förjävligt? Folk älskar ju att lyssna på sånt som går illa för andra. Ja Det är sant :( Jag missade Daphnes födelsedag :( Hon blev iallafall 5 år den 5 mars :) Stor flicka/tant har hon blivit :) Aja nu med Damen nu Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0