Så har sportlovet flygit förbi..

Hade jag haft chansen hade jag sovit hela lovet. Sen he på tiden igen och göra sånt som jag gjort och inte hunnit med. Drog ner till Lina och hade SJUKLIGT skoj.. Hahh fyfan vad jag och Lina skratta där på morgonen dagen efter. Bakis har jag varit också. 2 dagar. Lördagen var jag fan bakis hela dan, men Malin den jäkeln tvinga med mig på gymmet endå hahah. Senare drogs det till Linda där killarna satt bänkade framför hockeyn och tjejerna i köket vid drickat. Dock så var det bara jag och Linda som tänkte dra på krogen. Så blev det då inte utan runt 1 kanske? stack jag iväg på en annan fest där det var glada grabbar och fyfan vissa är ju mer mongo än andra haha. Skoj hade jag iaf.

Idag har det inte alls hänt så värst mycket. Varit bakis? Sovit, städat,pratat med Sandra som vanligt och hört hur dagen varti haha, ätit och så kom en kompis förbi med lite saker som jag lånat ut. Jo & så ska jag kolla igenom vafan vi har i skolan att göra hhehe har varit lite på latsidan och riktigt slappat på mitt lov. Venne ens om vi har något speciellt? ;P

Aja, Imorgon börjar skolan och bläää så tråkigt. Ja, annars har jag väl inte så värst mycket att säga? Jo jag har kommit fram till att det finns två olika sorters Fjantar hahah. Det finns fjantar och så finns det fjantar. haha stavas lika men har två helt olika betydelser;p Nice va? =D 

Nää nu ska jag ta och softa vidare med min colaochgodisskål Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0