Skakis i handen.

Dagen började bra. Vaknade 5- halv 5 men vägrade kliva upp fast tills slut klev jag upp vid halv 6. Rätt lustigt att jag vänt dygnet så bra att jag kirrat min "kroppssovsklockasdygnsrytmssak" så bra" hehe.. Så Daphnooo fick sig en liten promenad där på morgonkvisten sen bröt helvetet samman. Skoldagen var hemsk,dryg och jobbig. Efter skolan drog jag iväg och fixade lite saker då mötte jag en människa jag inte träffa på länge.. Trevligt! :)

Sen hem, plugga sönder, äta upp en hel fiskbullsburk med potatismos, vänta lite, Träning, hem, duscha, äta, vara lite social, Coop, hem, plugga, prata med Sandra, göra glädjeskutt och aa nu sitter jag här. Skakis i handen är jag också rätt fult blev de efter träningen.  Fast jag har ätit massa och slängt i mig massa vatten så nää de kan inte vara vätske/vitamin brist.. Så nää ska nog ta och sova nu jag. Dagen dög den har varit både förjävlig och hyffsad så aa.. Aja,

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0